سوالات تفسیر آیات برگزیده سوره واقعه جزء ۲۷ قرآن كریم

نتایج جستجو برای عبارت :

سوالات تفسیر آیات برگزیده سوره واقعه جزء ۲۷ قرآن كریم

موضوع: فلسفه تکرار در آيات قرآنتاریخ پخش: 10/07/99«سؤالات مسابقه»1- کدام یک از دستورات عبادی اسلام در ادیان گذشته نیز بوده است؟1) نماز2) روزه3) هر دو مورد2- آیه 90 سوره انعام به چه امری اشاره دارد؟1) تدام راه پیامبران2) تفاوت دعوت پیامبران3) حقانیت پیامبر اسلام3- آیه 17 سوره قمر، بر کدام ویژگی قرآن تأکید دارد؟1) ذِکر بودن2) نور بودن3) شفا بودن4- حضرت آدم و همسرش، با توسّل به چه کسی، مورد عفو الهی قرار گرفتند؟1) رسول خدا و حضرت علی علیهماالسلام2) حضرت زه
موضوع: فلسفه تکرار در آيات قرآنتاریخ پخش: 10/07/99«سؤالات مسابقه»1- کدام یک از دستورات عبادی اسلام در ادیان گذشته نیز بوده است؟1) نماز2) روزه3) هر دو مورد2- آیه 90 سوره انعام به چه امری اشاره دارد؟1) تدام راه پیامبران2) تفاوت دعوت پیامبران3) حقانیت پیامبر اسلام3- آیه 17 سوره قمر، بر کدام ویژگی قرآن تأکید دارد؟1) ذِکر بودن2) نور بودن3) شفا بودن4- حضرت آدم و همسرش، با توسّل به چه کسی، مورد عفو الهی قرار گرفتند؟1) رسول خدا و حضرت علی علیهماالسلام2) حضرت زه
موضوع: فلسفه تکرار در آيات قرآنتاریخ پخش: 10/07/99«سؤالات مسابقه»1- کدام یک از دستورات عبادی اسلام در ادیان گذشته نیز بوده است؟1) نماز2) روزه3) هر دو مورد2- آیه 90 سوره انعام به چه امری اشاره دارد؟1) تدام راه پیامبران2) تفاوت دعوت پیامبران3) حقانیت پیامبر اسلام3- آیه 17 سوره قمر، بر کدام ویژگی قرآن تأکید دارد؟1) ذِکر بودن2) نور بودن3) شفا بودن4- حضرت آدم و همسرش، با توسّل به چه کسی، مورد عفو الهی قرار گرفتند؟1) رسول خدا و حضرت علی علیهماالسلام2) حضرت زه
موضوع: فلسفه تکرار در آيات قرآنتاریخ پخش: 10/07/99«سؤالات مسابقه»1- کدام یک از دستورات عبادی اسلام در ادیان گذشته نیز بوده است؟1) نماز2) روزه3) هر دو مورد2- آیه 90 سوره انعام به چه امری اشاره دارد؟1) تدام راه پیامبران2) تفاوت دعوت پیامبران3) حقانیت پیامبر اسلام3- آیه 17 سوره قمر، بر کدام ویژگی قرآن تأکید دارد؟1) ذِکر بودن2) نور بودن3) شفا بودن4- حضرت آدم و همسرش، با توسّل به چه کسی، مورد عفو الهی قرار گرفتند؟1) رسول خدا و حضرت علی علیهماالسلام2) حضرت زه
موضوع: فلسفه تکرار در آيات قرآنتاریخ پخش: 10/07/99«سؤالات مسابقه»1- کدام یک از دستورات عبادی اسلام در ادیان گذشته نیز بوده است؟1) نماز2) روزه3) هر دو مورد2- آیه 90 سوره انعام به چه امری اشاره دارد؟1) تدام راه پیامبران2) تفاوت دعوت پیامبران3) حقانیت پیامبر اسلام3- آیه 17 سوره قمر، بر کدام ویژگی قرآن تأکید دارد؟1) ذِکر بودن2) نور بودن3) شفا بودن4- حضرت آدم و همسرش، با توسّل به چه کسی، مورد عفو الهی قرار گرفتند؟1) رسول خدا و حضرت علی علیهماالسلام2) حضرت زه
موضوع: فلسفه تکرار در آيات قرآنتاریخ پخش: 10/07/99«سؤالات مسابقه»1- کدام یک از دستورات عبادی اسلام در ادیان گذشته نیز بوده است؟1) نماز2) روزه3) هر دو مورد2- آیه 90 سوره انعام به چه امری اشاره دارد؟1) تدام راه پیامبران2) تفاوت دعوت پیامبران3) حقانیت پیامبر اسلام3- آیه 17 سوره قمر، بر کدام ویژگی قرآن تأکید دارد؟1) ذِکر بودن2) نور بودن3) شفا بودن4- حضرت آدم و همسرش، با توسّل به چه کسی، مورد عفو الهی قرار گرفتند؟1) رسول خدا و حضرت علی علیهماالسلام2) حضرت زه
پاورپوینت تفسير آیه 6 سوره مزملدانلود پاورپوینت تفسير آیه 6 سوره مزمل، در 10 اسلاید. آیه 6 سوره مزمل از آياتى است كه با تعبیرات پرمحتوایش رساترین سخن را درباره عبادت شبانه و نیایش سحرگاهان ، و راز و نیاز با محبوب ، در ساعاتى كه اسباب فراغت خاطر از هر زمان فراهم تر است ، و همچنین تاءثیر آن در تهذیب نفس ، و پرورش روح و جان . 
پاورپوینت تفسير آیه 6 سوره مزملدانلود پاورپوینت تفسير آیه 6 سوره مزمل، در 10 اسلاید. آیه 6 سوره مزمل از آياتى است كه با تعبیرات پرمحتوایش رساترین سخن را درباره عبادت شبانه و نیایش سحرگاهان ، و راز و نیاز با محبوب ، در ساعاتى كه اسباب فراغت خاطر از هر زمان فراهم تر است ، و همچنین تاءثیر آن در تهذیب نفس ، و پرورش روح و جان . 
پاورپوینت تفسير آیه 6 سوره مزملدانلود پاورپوینت تفسير آیه 6 سوره مزمل، در 10 اسلاید. آیه 6 سوره مزمل از آياتى است كه با تعبیرات پرمحتوایش رساترین سخن را درباره عبادت شبانه و نیایش سحرگاهان ، و راز و نیاز با محبوب ، در ساعاتى كه اسباب فراغت خاطر از هر زمان فراهم تر است ، و همچنین تاءثیر آن در تهذیب نفس ، و پرورش روح و جان . 
پاورپوینت تفسير آیه 6 سوره مزملدانلود پاورپوینت تفسير آیه 6 سوره مزمل، در 10 اسلاید. آیه 6 سوره مزمل از آياتى است كه با تعبیرات پرمحتوایش رساترین سخن را درباره عبادت شبانه و نیایش سحرگاهان ، و راز و نیاز با محبوب ، در ساعاتى كه اسباب فراغت خاطر از هر زمان فراهم تر است ، و همچنین تاءثیر آن در تهذیب نفس ، و پرورش روح و جان . 
پاورپوینت تفسير آیه 6 سوره مزملدانلود پاورپوینت تفسير آیه 6 سوره مزمل، در 10 اسلاید. آیه 6 سوره مزمل از آياتى است كه با تعبیرات پرمحتوایش رساترین سخن را درباره عبادت شبانه و نیایش سحرگاهان ، و راز و نیاز با محبوب ، در ساعاتى كه اسباب فراغت خاطر از هر زمان فراهم تر است ، و همچنین تاءثیر آن در تهذیب نفس ، و پرورش روح و جان . 
پاورپوینت تفسير آیه 6 سوره مزملدانلود پاورپوینت تفسير آیه 6 سوره مزمل، در 10 اسلاید. آیه 6 سوره مزمل از آياتى است كه با تعبیرات پرمحتوایش رساترین سخن را درباره عبادت شبانه و نیایش سحرگاهان ، و راز و نیاز با محبوب ، در ساعاتى كه اسباب فراغت خاطر از هر زمان فراهم تر است ، و همچنین تاءثیر آن در تهذیب نفس ، و پرورش روح و جان . 
  97-آیا در قرآن کریم اشاره ای به بحث خود سازی شده است ؟پاسخ :از نگاه کلی می توان گفت ؛ قرآن کریم کتاب تربیت انسان و کتاب خود سازی است ، امّا در عین حال آياتی در قرآن به صورت مستقیم وغیر مستقیم به این موضوع اشاره دارد :-خداوند در سوره ی "شمس" قسم های متعدّدی به خورشید ، ماه ، روز ، شب ، آسمان ، زمین و نفس آدمی را ذکر می کند و پس از این همه سوگند می فرماید : کسیکه تهذیب نفس نمود و نفس و روح خود را پاک کرد ، رستگار می شود و کسیکه نفس و روح خویش را آلود
  97-آیا در قرآن کریم اشاره ای به بحث خود سازی شده است ؟پاسخ :از نگاه کلی می توان گفت ؛ قرآن کریم کتاب تربیت انسان و کتاب خود سازی است ، امّا در عین حال آياتی در قرآن به صورت مستقیم وغیر مستقیم به این موضوع اشاره دارد :-خداوند در سوره ی "شمس" قسم های متعدّدی به خورشید ، ماه ، روز ، شب ، آسمان ، زمین و نفس آدمی را ذکر می کند و پس از این همه سوگند می فرماید : کسیکه تهذیب نفس نمود و نفس و روح خود را پاک کرد ، رستگار می شود و کسیکه نفس و روح خویش را آلود
  97-آیا در قرآن کریم اشاره ای به بحث خود سازی شده است ؟پاسخ :از نگاه کلی می توان گفت ؛ قرآن کریم کتاب تربیت انسان و کتاب خود سازی است ، امّا در عین حال آياتی در قرآن به صورت مستقیم وغیر مستقیم به این موضوع اشاره دارد :-خداوند در سوره ی "شمس" قسم های متعدّدی به خورشید ، ماه ، روز ، شب ، آسمان ، زمین و نفس آدمی را ذکر می کند و پس از این همه سوگند می فرماید : کسیکه تهذیب نفس نمود و نفس و روح خود را پاک کرد ، رستگار می شود و کسیکه نفس و روح خویش را آلود
  97-آیا در قرآن کریم اشاره ای به بحث خود سازی شده است ؟پاسخ :از نگاه کلی می توان گفت ؛ قرآن کریم کتاب تربیت انسان و کتاب خود سازی است ، امّا در عین حال آياتی در قرآن به صورت مستقیم وغیر مستقیم به این موضوع اشاره دارد :-خداوند در سوره ی "شمس" قسم های متعدّدی به خورشید ، ماه ، روز ، شب ، آسمان ، زمین و نفس آدمی را ذکر می کند و پس از این همه سوگند می فرماید : کسیکه تهذیب نفس نمود و نفس و روح خود را پاک کرد ، رستگار می شود و کسیکه نفس و روح خویش را آلود
  97-آیا در قرآن کریم اشاره ای به بحث خود سازی شده است ؟پاسخ :از نگاه کلی می توان گفت ؛ قرآن کریم کتاب تربیت انسان و کتاب خود سازی است ، امّا در عین حال آياتی در قرآن به صورت مستقیم وغیر مستقیم به این موضوع اشاره دارد :-خداوند در سوره ی "شمس" قسم های متعدّدی به خورشید ، ماه ، روز ، شب ، آسمان ، زمین و نفس آدمی را ذکر می کند و پس از این همه سوگند می فرماید : کسیکه تهذیب نفس نمود و نفس و روح خود را پاک کرد ، رستگار می شود و کسیکه نفس و روح خویش را آلود
پنج سوره ای که با (سبح) و یا (یسبح) آغاز می شود مسبحات نامیده می شود. چرا که این سوره ها با تسبیح حق تعالی آغاز می شود. و دو سوره اسراء و الاعلی را که با (سبحان) و (سبح) آغاز می شود داخل آن نمی دانند. در حدیث آمده است: پیامبر گرامی اسلام(ص) نمی خوابیدند مگر آنکه مسبحات را می خواندند و می فرمودند: در این سوره ها آیه ای است که از هزار آیه برتر است. پرسیدند: مسبحات کدام است؟ فرمود: سوره های حدید و و صف و جمعه و تغابن.امام باقر(ع) فرماید: هر کس همه مسبحات ر
قرآن کتاب فطرت است ،کتاب حیات است ،کتاب زندگی است ،معجزه جاوید است ،کتاب نجات بشر از تاریکدان کفر ،،جهل  ،است ،کسی که با قرآن مانوس گردد ،شخصیت قرآنی پیدا می کند اخلاقش ،رفتارش سر شار از خیر نیکی وانسانیت می شود ،خواندن ،قرآن فهم قرآن عمل به قرآن توام باهم موثر خواهد بود ، بصیرت معرفت جهان بینی انسان را وسیع می کند،قرآن جدا کننده حق از باطل است ، عالمان به قرآن عاملان به قرآن هستند ،دانستن کافی نیست ،خواستن ،پیوستن ودلبستن به قرآن 
قرآن کتاب فطرت است ،کتاب حیات است ،کتاب زندگی است ،معجزه جاوید است ،کتاب نجات بشر از تاریکدان کفر ،،جهل  ،است ،کسی که با قرآن مانوس گردد ،شخصیت قرآنی پیدا می کند اخلاقش ،رفتارش سر شار از خیر نیکی وانسانیت می شود ،خواندن ،قرآن فهم قرآن عمل به قرآن توام باهم موثر خواهد بود ، بصیرت معرفت جهان بینی انسان را وسیع می کند،قرآن جدا کننده حق از باطل است ، عالمان به قرآن عاملان به قرآن هستند ،دانستن کافی نیست ،خواستن ،پیوستن ودلبستن به قرآن 
قرآن کتاب فطرت است ،کتاب حیات است ،کتاب زندگی است ،معجزه جاوید است ،کتاب نجات بشر از تاریکدان کفر ،،جهل  ،است ،کسی که با قرآن مانوس گردد ،شخصیت قرآنی پیدا می کند اخلاقش ،رفتارش سر شار از خیر نیکی وانسانیت می شود ،خواندن ،قرآن فهم قرآن عمل به قرآن توام باهم موثر خواهد بود ، بصیرت معرفت جهان بینی انسان را وسیع می کند،قرآن جدا کننده حق از باطل است ، عالمان به قرآن عاملان به قرآن هستند ،دانستن کافی نیست ،خواستن ،پیوستن ودلبستن به قرآن 
قرآن کتاب فطرت است ،کتاب حیات است ،کتاب زندگی است ،معجزه جاوید است ،کتاب نجات بشر از تاریکدان کفر ،،جهل  ،است ،کسی که با قرآن مانوس گردد ،شخصیت قرآنی پیدا می کند اخلاقش ،رفتارش سر شار از خیر نیکی وانسانیت می شود ،خواندن ،قرآن فهم قرآن عمل به قرآن توام باهم موثر خواهد بود ، بصیرت معرفت جهان بینی انسان را وسیع می کند،قرآن جدا کننده حق از باطل است ، عالمان به قرآن عاملان به قرآن هستند ،دانستن کافی نیست ،خواستن ،پیوستن ودلبستن به قرآن 
قرآن کتاب فطرت است ،کتاب حیات است ،کتاب زندگی است ،معجزه جاوید است ،کتاب نجات بشر از تاریکدان کفر ،،جهل  ،است ،کسی که با قرآن مانوس گردد ،شخصیت قرآنی پیدا می کند اخلاقش ،رفتارش سر شار از خیر نیکی وانسانیت می شود ،خواندن ،قرآن فهم قرآن عمل به قرآن توام باهم موثر خواهد بود ، بصیرت معرفت جهان بینی انسان را وسیع می کند،قرآن جدا کننده حق از باطل است ، عالمان به قرآن عاملان به قرآن هستند ،دانستن کافی نیست ،خواستن ،پیوستن ودلبستن به قرآن 
قرآن کتاب فطرت است ،کتاب حیات است ،کتاب زندگی است ،معجزه جاوید است ،کتاب نجات بشر از تاریکدان کفر ،،جهل  ،است ،کسی که با قرآن مانوس گردد ،شخصیت قرآنی پیدا می کند اخلاقش ،رفتارش سر شار از خیر نیکی وانسانیت می شود ،خواندن ،قرآن فهم قرآن عمل به قرآن توام باهم موثر خواهد بود ، بصیرت معرفت جهان بینی انسان را وسیع می کند،قرآن جدا کننده حق از باطل است ، عالمان به قرآن عاملان به قرآن هستند ،دانستن کافی نیست ،خواستن ،پیوستن ودلبستن به قرآن 
قرآن کتاب فطرت است ،کتاب حیات است ،کتاب زندگی است ،معجزه جاوید است ،کتاب نجات بشر از تاریکدان کفر ،،جهل  ،است ،کسی که با قرآن مانوس گردد ،شخصیت قرآنی پیدا می کند اخلاقش ،رفتارش سر شار از خیر نیکی وانسانیت می شود ،خواندن ،قرآن فهم قرآن عمل به قرآن توام باهم موثر خواهد بود ، بصیرت معرفت جهان بینی انسان را وسیع می کند،قرآن جدا کننده حق از باطل است ، عالمان به قرآن عاملان به قرآن هستند ،دانستن کافی نیست ،خواستن ،پیوستن ودلبستن به قرآن 
قرآن کتاب فطرت است ،کتاب حیات است ،کتاب زندگی است ،معجزه جاوید است ،کتاب نجات بشر از تاریکدان کفر ،،جهل  ،است ،کسی که با قرآن مانوس گردد ،شخصیت قرآنی پیدا می کند اخلاقش ،رفتارش سر شار از خیر نیکی وانسانیت می شود ،خواندن ،قرآن فهم قرآن عمل به قرآن توام باهم موثر خواهد بود ، بصیرت معرفت جهان بینی انسان را وسیع می کند،قرآن جدا کننده حق از باطل است ، عالمان به قرآن عاملان به قرآن هستند ،دانستن کافی نیست ،خواستن ،پیوستن ودلبستن به قرآن 
قرآن کتاب فطرت است ،کتاب حیات است ،کتاب زندگی است ،معجزه جاوید است ،کتاب نجات بشر از تاریکدان کفر ،،جهل  ،است ،کسی که با قرآن مانوس گردد ،شخصیت قرآنی پیدا می کند اخلاقش ،رفتارش سر شار از خیر نیکی وانسانیت می شود ،خواندن ،قرآن فهم قرآن عمل به قرآن توام باهم موثر خواهد بود ، بصیرت معرفت جهان بینی انسان را وسیع می کند،قرآن جدا کننده حق از باطل است ، عالمان به قرآن عاملان به قرآن هستند ،دانستن کافی نیست ،خواستن ،پیوستن ودلبستن به قرآن 
قرآن کتاب فطرت است ،کتاب حیات است ،کتاب زندگی است ،معجزه جاوید است ،کتاب نجات بشر از تاریکدان کفر ،،جهل  ،است ،کسی که با قرآن مانوس گردد ،شخصیت قرآنی پیدا می کند اخلاقش ،رفتارش سر شار از خیر نیکی وانسانیت می شود ،خواندن ،قرآن فهم قرآن عمل به قرآن توام باهم موثر خواهد بود ، بصیرت معرفت جهان بینی انسان را وسیع می کند،قرآن جدا کننده حق از باطل است ، عالمان به قرآن عاملان به قرآن هستند ،دانستن کافی نیست ،خواستن ،پیوستن ودلبستن به قرآن 
قرآن کتاب فطرت است ،کتاب حیات است ،کتاب زندگی است ،معجزه جاوید است ،کتاب نجات بشر از تاریکدان کفر ،،جهل  ،است ،کسی که با قرآن مانوس گردد ،شخصیت قرآنی پیدا می کند اخلاقش ،رفتارش سر شار از خیر نیکی وانسانیت می شود ،خواندن ،قرآن فهم قرآن عمل به قرآن توام باهم موثر خواهد بود ، بصیرت معرفت جهان بینی انسان را وسیع می کند،قرآن جدا کننده حق از باطل است ، عالمان به قرآن عاملان به قرآن هستند ،دانستن کافی نیست ،خواستن ،پیوستن ودلبستن به قرآن 
قرآن کتاب فطرت است ،کتاب حیات است ،کتاب زندگی است ،معجزه جاوید است ،کتاب نجات بشر از تاریکدان کفر ،،جهل  ،است ،کسی که با قرآن مانوس گردد ،شخصیت قرآنی پیدا می کند اخلاقش ،رفتارش سر شار از خیر نیکی وانسانیت می شود ،خواندن ،قرآن فهم قرآن عمل به قرآن توام باهم موثر خواهد بود ، بصیرت معرفت جهان بینی انسان را وسیع می کند،قرآن جدا کننده حق از باطل است ، عالمان به قرآن عاملان به قرآن هستند ،دانستن کافی نیست ،خواستن ،پیوستن ودلبستن به قرآن 
قرآن کتاب فطرت است ،کتاب حیات است ،کتاب زندگی است ،معجزه جاوید است ،کتاب نجات بشر از تاریکدان کفر ،،جهل  ،است ،کسی که با قرآن مانوس گردد ،شخصیت قرآنی پیدا می کند اخلاقش ،رفتارش سر شار از خیر نیکی وانسانیت می شود ،خواندن ،قرآن فهم قرآن عمل به قرآن توام باهم موثر خواهد بود ، بصیرت معرفت جهان بینی انسان را وسیع می کند،قرآن جدا کننده حق از باطل است ، عالمان به قرآن عاملان به قرآن هستند ،دانستن کافی نیست ،خواستن ،پیوستن ودلبستن به قرآن 
قرآن کتاب فطرت است ،کتاب حیات است ،کتاب زندگی است ،معجزه جاوید است ،کتاب نجات بشر از تاریکدان کفر ،،جهل  ،است ،کسی که با قرآن مانوس گردد ،شخصیت قرآنی پیدا می کند اخلاقش ،رفتارش سر شار از خیر نیکی وانسانیت می شود ،خواندن ،قرآن فهم قرآن عمل به قرآن توام باهم موثر خواهد بود ، بصیرت معرفت جهان بینی انسان را وسیع می کند،قرآن جدا کننده حق از باطل است ، عالمان به قرآن عاملان به قرآن هستند ،دانستن کافی نیست ،خواستن ،پیوستن ودلبستن به قرآن 
قرآن کتاب فطرت است ،کتاب حیات است ،کتاب زندگی است ،معجزه جاوید است ،کتاب نجات بشر از تاریکدان کفر ،،جهل  ،است ،کسی که با قرآن مانوس گردد ،شخصیت قرآنی پیدا می کند اخلاقش ،رفتارش سر شار از خیر نیکی وانسانیت می شود ،خواندن ،قرآن فهم قرآن عمل به قرآن توام باهم موثر خواهد بود ، بصیرت معرفت جهان بینی انسان را وسیع می کند،قرآن جدا کننده حق از باطل است ، عالمان به قرآن عاملان به قرآن هستند ،دانستن کافی نیست ،خواستن ،پیوستن ودلبستن به قرآن 
بر اساس آموزه های وحیانی قرآن، این کتاب الهی «تبیان» هر چیزی است؛ یعنی حقیقت هر چیزی را چنان بیان می کند که حق از باطل جدا شود و جایی برای شک و ریب باقی نماند. از همین روست که خدا در توصیف کتاب الله قرآن می فرماید: وَنَزَّلْنَا عَلَیْكَ الْكِتَابَ تِبْیَانًا لِكُلِّ شَیْءٍ؛ ما کتاب را بر تو نازل کردیم که بیانگر هر چیزی است.(نحل، آیه 89)این بیانگری تا جایی است که چیزی نیست که در قرآن نیامده باشد و در حقیقت از سوی خدا در این باره کوتاهی و تفر
بر اساس آموزه های وحیانی قرآن، این کتاب الهی «تبیان» هر چیزی است؛ یعنی حقیقت هر چیزی را چنان بیان می کند که حق از باطل جدا شود و جایی برای شک و ریب باقی نماند. از همین روست که خدا در توصیف کتاب الله قرآن می فرماید: وَنَزَّلْنَا عَلَیْكَ الْكِتَابَ تِبْیَانًا لِكُلِّ شَیْءٍ؛ ما کتاب را بر تو نازل کردیم که بیانگر هر چیزی است.(نحل، آیه 89)این بیانگری تا جایی است که چیزی نیست که در قرآن نیامده باشد و در حقیقت از سوی خدا در این باره کوتاهی و تفر
بر اساس آموزه های وحیانی قرآن، این کتاب الهی «تبیان» هر چیزی است؛ یعنی حقیقت هر چیزی را چنان بیان می کند که حق از باطل جدا شود و جایی برای شک و ریب باقی نماند. از همین روست که خدا در توصیف کتاب الله قرآن می فرماید: وَنَزَّلْنَا عَلَیْكَ الْكِتَابَ تِبْیَانًا لِكُلِّ شَیْءٍ؛ ما کتاب را بر تو نازل کردیم که بیانگر هر چیزی است.(نحل، آیه 89)این بیانگری تا جایی است که چیزی نیست که در قرآن نیامده باشد و در حقیقت از سوی خدا در این باره کوتاهی و تفر
بر اساس آموزه های وحیانی قرآن، این کتاب الهی «تبیان» هر چیزی است؛ یعنی حقیقت هر چیزی را چنان بیان می کند که حق از باطل جدا شود و جایی برای شک و ریب باقی نماند. از همین روست که خدا در توصیف کتاب الله قرآن می فرماید: وَنَزَّلْنَا عَلَیْكَ الْكِتَابَ تِبْیَانًا لِكُلِّ شَیْءٍ؛ ما کتاب را بر تو نازل کردیم که بیانگر هر چیزی است.(نحل، آیه 89)این بیانگری تا جایی است که چیزی نیست که در قرآن نیامده باشد و در حقیقت از سوی خدا در این باره کوتاهی و تفر
بر اساس آموزه های وحیانی قرآن، این کتاب الهی «تبیان» هر چیزی است؛ یعنی حقیقت هر چیزی را چنان بیان می کند که حق از باطل جدا شود و جایی برای شک و ریب باقی نماند. از همین روست که خدا در توصیف کتاب الله قرآن می فرماید: وَنَزَّلْنَا عَلَیْكَ الْكِتَابَ تِبْیَانًا لِكُلِّ شَیْءٍ؛ ما کتاب را بر تو نازل کردیم که بیانگر هر چیزی است.(نحل، آیه 89)این بیانگری تا جایی است که چیزی نیست که در قرآن نیامده باشد و در حقیقت از سوی خدا در این باره کوتاهی و تفر
بر اساس آموزه های وحیانی قرآن، این کتاب الهی «تبیان» هر چیزی است؛ یعنی حقیقت هر چیزی را چنان بیان می کند که حق از باطل جدا شود و جایی برای شک و ریب باقی نماند. از همین روست که خدا در توصیف کتاب الله قرآن می فرماید: وَنَزَّلْنَا عَلَیْكَ الْكِتَابَ تِبْیَانًا لِكُلِّ شَیْءٍ؛ ما کتاب را بر تو نازل کردیم که بیانگر هر چیزی است.(نحل، آیه 89)این بیانگری تا جایی است که چیزی نیست که در قرآن نیامده باشد و در حقیقت از سوی خدا در این باره کوتاهی و تفر
بر اساس آموزه های وحیانی قرآن، این کتاب الهی «تبیان» هر چیزی است؛ یعنی حقیقت هر چیزی را چنان بیان می کند که حق از باطل جدا شود و جایی برای شک و ریب باقی نماند. از همین روست که خدا در توصیف کتاب الله قرآن می فرماید: وَنَزَّلْنَا عَلَیْكَ الْكِتَابَ تِبْیَانًا لِكُلِّ شَیْءٍ؛ ما کتاب را بر تو نازل کردیم که بیانگر هر چیزی است.(نحل، آیه 89)این بیانگری تا جایی است که چیزی نیست که در قرآن نیامده باشد و در حقیقت از سوی خدا در این باره کوتاهی و تفر
بر اساس آموزه های وحیانی قرآن، این کتاب الهی «تبیان» هر چیزی است؛ یعنی حقیقت هر چیزی را چنان بیان می کند که حق از باطل جدا شود و جایی برای شک و ریب باقی نماند. از همین روست که خدا در توصیف کتاب الله قرآن می فرماید: وَنَزَّلْنَا عَلَیْكَ الْكِتَابَ تِبْیَانًا لِكُلِّ شَیْءٍ؛ ما کتاب را بر تو نازل کردیم که بیانگر هر چیزی است.(نحل، آیه 89)این بیانگری تا جایی است که چیزی نیست که در قرآن نیامده باشد و در حقیقت از سوی خدا در این باره کوتاهی و تفر
بر اساس آموزه های وحیانی قرآن، این کتاب الهی «تبیان» هر چیزی است؛ یعنی حقیقت هر چیزی را چنان بیان می کند که حق از باطل جدا شود و جایی برای شک و ریب باقی نماند. از همین روست که خدا در توصیف کتاب الله قرآن می فرماید: وَنَزَّلْنَا عَلَیْكَ الْكِتَابَ تِبْیَانًا لِكُلِّ شَیْءٍ؛ ما کتاب را بر تو نازل کردیم که بیانگر هر چیزی است.(نحل، آیه 89)این بیانگری تا جایی است که چیزی نیست که در قرآن نیامده باشد و در حقیقت از سوی خدا در این باره کوتاهی و تفر
 از نظر قرآن، انسان می بایست مومن ، متقی، عالم و عامل صالح شود، ولی این هدف نهایی از بهره مندی از کتب آسمانی از جمله قرآن نیست؛ زیرا همه این ها هدف میانی است؛ هدف غایی آن است که دل و قلوب آدمی به نورانیت قرآن، نورانی شود و ظلماتی که دل انسان بدان گرفتار است، از میان برود و نورانیت جایگزین آن شود؛ خدا به صراحت در بیان هدف نهایی از نزول قرآن می فرماید: كِتَابٌ أَنزَلْنَاهُ إِلَیْكَ لِتُخْرِجَ النَّاسَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّورِ ؛ کتاب
 از نظر قرآن، انسان می بایست مومن ، متقی، عالم و عامل صالح شود، ولی این هدف نهایی از بهره مندی از کتب آسمانی از جمله قرآن نیست؛ زیرا همه این ها هدف میانی است؛ هدف غایی آن است که دل و قلوب آدمی به نورانیت قرآن، نورانی شود و ظلماتی که دل انسان بدان گرفتار است، از میان برود و نورانیت جایگزین آن شود؛ خدا به صراحت در بیان هدف نهایی از نزول قرآن می فرماید: كِتَابٌ أَنزَلْنَاهُ إِلَیْكَ لِتُخْرِجَ النَّاسَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّورِ ؛ کتاب
 از نظر قرآن، انسان می بایست مومن ، متقی، عالم و عامل صالح شود، ولی این هدف نهایی از بهره مندی از کتب آسمانی از جمله قرآن نیست؛ زیرا همه این ها هدف میانی است؛ هدف غایی آن است که دل و قلوب آدمی به نورانیت قرآن، نورانی شود و ظلماتی که دل انسان بدان گرفتار است، از میان برود و نورانیت جایگزین آن شود؛ خدا به صراحت در بیان هدف نهایی از نزول قرآن می فرماید: كِتَابٌ أَنزَلْنَاهُ إِلَیْكَ لِتُخْرِجَ النَّاسَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّورِ ؛ کتاب
…………امام صادق (ع) می فرمایند: "هر گاه خداوند اولین و آخرین را [در قیامت] جمع کند، در این هنگام شخصی که در زیبایی همانند او دیده نشده، وارد خواهد شد و چون نگاه مؤمنان به آن افتد، می گویند: این از ماست، چقدر زیباست! و چون از برابر صف شهدا عبور کند، شهدا می گویند: این قرآن است و سپس از صف رسولان می گذرد. آنان می گویند: این قرآن است. به صف فرشتگان می رسد. آنان نیز می گویند: این قرآن است. تا اینکه در طرف راست عرش الهی می ایستد. سپس خداوند علی
."وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ وَلَا یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إِلَّا خَسَارًا" سوره مبارکه اسرا آیه 82آنچه از قرآن می فرستیم، شفا و رحمت برای اهل ایمان است؛ لكن كافران را جز زیان نخواهد بودقران شفاست. برای درمان بایستی به پزشک مراجعه کرد و به تخصص او اعتماد کرد. از او دستور درمان گرفت و دارو را مصرف کرد.
."وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ وَلَا یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إِلَّا خَسَارًا" سوره مبارکه اسرا آیه 82آنچه از قرآن می فرستیم، شفا و رحمت برای اهل ایمان است؛ لكن كافران را جز زیان نخواهد بودقران شفاست. برای درمان بایستی به پزشک مراجعه کرد و به تخصص او اعتماد کرد. از او دستور درمان گرفت و دارو را مصرف کرد.
."وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ وَلَا یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إِلَّا خَسَارًا" سوره مبارکه اسرا آیه 82آنچه از قرآن می فرستیم، شفا و رحمت برای اهل ایمان است؛ لكن كافران را جز زیان نخواهد بودقران شفاست. برای درمان بایستی به پزشک مراجعه کرد و به تخصص او اعتماد کرد. از او دستور درمان گرفت و دارو را مصرف کرد.
."وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ وَلَا یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إِلَّا خَسَارًا" سوره مبارکه اسرا آیه 82آنچه از قرآن می فرستیم، شفا و رحمت برای اهل ایمان است؛ لكن كافران را جز زیان نخواهد بودقران شفاست. برای درمان بایستی به پزشک مراجعه کرد و به تخصص او اعتماد کرد. از او دستور درمان گرفت و دارو را مصرف کرد.
ضمن خدمت آموزش خانوادهضمن خدمت آموزش خانواده استان گیلان به شرح زیر می باشد:ضمن خدمت آموزش خانوادهبدینوسیله به اطلاع می‌رساند ضمن خدمت آموزش خانواده  ویژه مربیان و معاونین پرورشی و مشاوران مدارس به شرح زیر برگزار می‌گردد:جهت دریافت نمونه سوالات ضمن خدمت آموزش خانواده  کلیک فرمایید. لینک دانلود جهت دریافت نمونه سوالات ضمن خدمت آموزش خانواده  کلیک فرمایید. لینک دانلوددوره آموزشی با عنوان « ضمن خدمت ضمن خدمت آموزش خ
ضمن خدمت آموزش خانوادهضمن خدمت آموزش خانواده استان گیلان به شرح زیر می باشد:ضمن خدمت آموزش خانوادهبدینوسیله به اطلاع می‌رساند ضمن خدمت آموزش خانواده  ویژه مربیان و معاونین پرورشی و مشاوران مدارس به شرح زیر برگزار می‌گردد:جهت دریافت نمونه سوالات ضمن خدمت آموزش خانواده  کلیک فرمایید. لینک دانلود جهت دریافت نمونه سوالات ضمن خدمت آموزش خانواده  کلیک فرمایید. لینک دانلوددوره آموزشی با عنوان « ضمن خدمت ضمن خدمت آموزش خ
داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل در دانشگاه غیرانتفاعی قرآن و حدیث، برای انتخاب کدرشته محل‌های این دانشگاه، در قدم اول باید سطح آگاهی خود را نسبت به تمام جزئیات این دانشگاه بالا ببرند تا با اطمینان انتخاب کنند. به همین منظور در ادامه این مطلب به معرفی دانشگاه غیرانتفاعی قرآن و حدیث برای داوطلبان علاقه‌مند می‌پردازیم.برای دریافت مشاوره در زمینه دانشگاه غیرانتفاعی قرآن و حدیث می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 0
منظور از صبر جمیل چیست؟ خداوند در قرآن کریم آيات فراوانی را به مفهوم صبر اختصاص داده است که این نشان از اهمیت این موضوع دارد. به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛شبی
مشغول تلاوت آيات شریف قرآن بودم. به سوره مزمل رسیدم. نکته ای ذهنم را
درگیر کرد. پس از آن که خداوند به پیامبر دستور می دهد که بخشی از خواب را
به پا خیزد.خداوند در ابتدا و در آیه پنج سوره معارج از صبری با عنوان جمیل سخن می گوید: فَاصْبِرْ صَبْراً ج
منظور از صبر جمیل چیست؟ خداوند در قرآن کریم آيات فراوانی را به مفهوم صبر اختصاص داده است که این نشان از اهمیت این موضوع دارد. به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛شبی
مشغول تلاوت آيات شریف قرآن بودم. به سوره مزمل رسیدم. نکته ای ذهنم را
درگیر کرد. پس از آن که خداوند به پیامبر دستور می دهد که بخشی از خواب را
به پا خیزد.خداوند در ابتدا و در آیه پنج سوره معارج از صبری با عنوان جمیل سخن می گوید: فَاصْبِرْ صَبْراً ج
منظور از صبر جمیل چیست؟ خداوند در قرآن کریم آيات فراوانی را به مفهوم صبر اختصاص داده است که این نشان از اهمیت این موضوع دارد. به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛شبی
مشغول تلاوت آيات شریف قرآن بودم. به سوره مزمل رسیدم. نکته ای ذهنم را
درگیر کرد. پس از آن که خداوند به پیامبر دستور می دهد که بخشی از خواب را
به پا خیزد.خداوند در ابتدا و در آیه پنج سوره معارج از صبری با عنوان جمیل سخن می گوید: فَاصْبِرْ صَبْراً ج
منظور از صبر جمیل چیست؟ خداوند در قرآن کریم آيات فراوانی را به مفهوم صبر اختصاص داده است که این نشان از اهمیت این موضوع دارد. به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛شبی
مشغول تلاوت آيات شریف قرآن بودم. به سوره مزمل رسیدم. نکته ای ذهنم را
درگیر کرد. پس از آن که خداوند به پیامبر دستور می دهد که بخشی از خواب را
به پا خیزد.خداوند در ابتدا و در آیه پنج سوره معارج از صبری با عنوان جمیل سخن می گوید: فَاصْبِرْ صَبْراً ج
منظور از صبر جمیل چیست؟ خداوند در قرآن کریم آيات فراوانی را به مفهوم صبر اختصاص داده است که این نشان از اهمیت این موضوع دارد. به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛شبی
مشغول تلاوت آيات شریف قرآن بودم. به سوره مزمل رسیدم. نکته ای ذهنم را
درگیر کرد. پس از آن که خداوند به پیامبر دستور می دهد که بخشی از خواب را
به پا خیزد.خداوند در ابتدا و در آیه پنج سوره معارج از صبری با عنوان جمیل سخن می گوید: فَاصْبِرْ صَبْراً ج
منظور از صبر جمیل چیست؟ خداوند در قرآن کریم آيات فراوانی را به مفهوم صبر اختصاص داده است که این نشان از اهمیت این موضوع دارد. به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛شبی
مشغول تلاوت آيات شریف قرآن بودم. به سوره مزمل رسیدم. نکته ای ذهنم را
درگیر کرد. پس از آن که خداوند به پیامبر دستور می دهد که بخشی از خواب را
به پا خیزد.خداوند در ابتدا و در آیه پنج سوره معارج از صبری با عنوان جمیل سخن می گوید: فَاصْبِرْ صَبْراً ج
منظور از صبر جمیل چیست؟ خداوند در قرآن کریم آيات فراوانی را به مفهوم صبر اختصاص داده است که این نشان از اهمیت این موضوع دارد. به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛شبی
مشغول تلاوت آيات شریف قرآن بودم. به سوره مزمل رسیدم. نکته ای ذهنم را
درگیر کرد. پس از آن که خداوند به پیامبر دستور می دهد که بخشی از خواب را
به پا خیزد.خداوند در ابتدا و در آیه پنج سوره معارج از صبری با عنوان جمیل سخن می گوید: فَاصْبِرْ صَبْراً ج
منظور از صبر جمیل چیست؟ خداوند در قرآن کریم آيات فراوانی را به مفهوم صبر اختصاص داده است که این نشان از اهمیت این موضوع دارد. به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛شبی
مشغول تلاوت آيات شریف قرآن بودم. به سوره مزمل رسیدم. نکته ای ذهنم را
درگیر کرد. پس از آن که خداوند به پیامبر دستور می دهد که بخشی از خواب را
به پا خیزد.خداوند در ابتدا و در آیه پنج سوره معارج از صبری با عنوان جمیل سخن می گوید: فَاصْبِرْ صَبْراً ج
منظور از صبر جمیل چیست؟ خداوند در قرآن کریم آيات فراوانی را به مفهوم صبر اختصاص داده است که این نشان از اهمیت این موضوع دارد. به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛شبی
مشغول تلاوت آيات شریف قرآن بودم. به سوره مزمل رسیدم. نکته ای ذهنم را
درگیر کرد. پس از آن که خداوند به پیامبر دستور می دهد که بخشی از خواب را
به پا خیزد.خداوند در ابتدا و در آیه پنج سوره معارج از صبری با عنوان جمیل سخن می گوید: فَاصْبِرْ صَبْراً ج
منظور از صبر جمیل چیست؟ خداوند در قرآن کریم آيات فراوانی را به مفهوم صبر اختصاص داده است که این نشان از اهمیت این موضوع دارد. به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛شبی
مشغول تلاوت آيات شریف قرآن بودم. به سوره مزمل رسیدم. نکته ای ذهنم را
درگیر کرد. پس از آن که خداوند به پیامبر دستور می دهد که بخشی از خواب را
به پا خیزد.خداوند در ابتدا و در آیه پنج سوره معارج از صبری با عنوان جمیل سخن می گوید: فَاصْبِرْ صَبْراً ج
منظور از صبر جمیل چیست؟ خداوند در قرآن کریم آيات فراوانی را به مفهوم صبر اختصاص داده است که این نشان از اهمیت این موضوع دارد. به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛شبی
مشغول تلاوت آيات شریف قرآن بودم. به سوره مزمل رسیدم. نکته ای ذهنم را
درگیر کرد. پس از آن که خداوند به پیامبر دستور می دهد که بخشی از خواب را
به پا خیزد.خداوند در ابتدا و در آیه پنج سوره معارج از صبری با عنوان جمیل سخن می گوید: فَاصْبِرْ صَبْراً ج
منظور از صبر جمیل چیست؟ خداوند در قرآن کریم آيات فراوانی را به مفهوم صبر اختصاص داده است که این نشان از اهمیت این موضوع دارد. به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛شبی
مشغول تلاوت آيات شریف قرآن بودم. به سوره مزمل رسیدم. نکته ای ذهنم را
درگیر کرد. پس از آن که خداوند به پیامبر دستور می دهد که بخشی از خواب را
به پا خیزد.خداوند در ابتدا و در آیه پنج سوره معارج از صبری با عنوان جمیل سخن می گوید: فَاصْبِرْ صَبْراً ج
تهران- به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام با ۶ برنامه در فضای مجازی به بزرگداشت این واقعه با هدف زنده نگاه داشتن شهدا و اهداف آنان می‌پردازد.به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام با ۶ برنامه در فضای مجازی به بزرگداشت این واقعه با هدف زنده نگاه داشتن شهدا و اهداف آنان می‌پردازد.
تهران- به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام با ۶ برنامه در فضای مجازی به بزرگداشت این واقعه با هدف زنده نگاه داشتن شهدا و اهداف آنان می‌پردازد.به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام با ۶ برنامه در فضای مجازی به بزرگداشت این واقعه با هدف زنده نگاه داشتن شهدا و اهداف آنان می‌پردازد.
تهران- به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام با ۶ برنامه در فضای مجازی به بزرگداشت این واقعه با هدف زنده نگاه داشتن شهدا و اهداف آنان می‌پردازد.به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام با ۶ برنامه در فضای مجازی به بزرگداشت این واقعه با هدف زنده نگاه داشتن شهدا و اهداف آنان می‌پردازد.
تهران- به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام با ۶ برنامه در فضای مجازی به بزرگداشت این واقعه با هدف زنده نگاه داشتن شهدا و اهداف آنان می‌پردازد.به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام با ۶ برنامه در فضای مجازی به بزرگداشت این واقعه با هدف زنده نگاه داشتن شهدا و اهداف آنان می‌پردازد.
تهران- به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام با ۶ برنامه در فضای مجازی به بزرگداشت این واقعه با هدف زنده نگاه داشتن شهدا و اهداف آنان می‌پردازد.به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام با ۶ برنامه در فضای مجازی به بزرگداشت این واقعه با هدف زنده نگاه داشتن شهدا و اهداف آنان می‌پردازد.
تهران- به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام با ۶ برنامه در فضای مجازی به بزرگداشت این واقعه با هدف زنده نگاه داشتن شهدا و اهداف آنان می‌پردازد.به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام با ۶ برنامه در فضای مجازی به بزرگداشت این واقعه با هدف زنده نگاه داشتن شهدا و اهداف آنان می‌پردازد.
تهران- به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام با ۶ برنامه در فضای مجازی به بزرگداشت این واقعه با هدف زنده نگاه داشتن شهدا و اهداف آنان می‌پردازد.به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام با ۶ برنامه در فضای مجازی به بزرگداشت این واقعه با هدف زنده نگاه داشتن شهدا و اهداف آنان می‌پردازد.
تهران- به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام با ۶ برنامه در فضای مجازی به بزرگداشت این واقعه با هدف زنده نگاه داشتن شهدا و اهداف آنان می‌پردازد.به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام با ۶ برنامه در فضای مجازی به بزرگداشت این واقعه با هدف زنده نگاه داشتن شهدا و اهداف آنان می‌پردازد.
تهران- به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام با ۶ برنامه در فضای مجازی به بزرگداشت این واقعه با هدف زنده نگاه داشتن شهدا و اهداف آنان می‌پردازد.به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام با ۶ برنامه در فضای مجازی به بزرگداشت این واقعه با هدف زنده نگاه داشتن شهدا و اهداف آنان می‌پردازد.
تهران- به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام با ۶ برنامه در فضای مجازی به بزرگداشت این واقعه با هدف زنده نگاه داشتن شهدا و اهداف آنان می‌پردازد.به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام با ۶ برنامه در فضای مجازی به بزرگداشت این واقعه با هدف زنده نگاه داشتن شهدا و اهداف آنان می‌پردازد.
تهران- به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام با ۶ برنامه در فضای مجازی به بزرگداشت این واقعه با هدف زنده نگاه داشتن شهدا و اهداف آنان می‌پردازد.به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام با ۶ برنامه در فضای مجازی به بزرگداشت این واقعه با هدف زنده نگاه داشتن شهدا و اهداف آنان می‌پردازد.
تهران- به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام با ۶ برنامه در فضای مجازی به بزرگداشت این واقعه با هدف زنده نگاه داشتن شهدا و اهداف آنان می‌پردازد.به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام با ۶ برنامه در فضای مجازی به بزرگداشت این واقعه با هدف زنده نگاه داشتن شهدا و اهداف آنان می‌پردازد.
تهران- به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام با ۶ برنامه در فضای مجازی به بزرگداشت این واقعه با هدف زنده نگاه داشتن شهدا و اهداف آنان می‌پردازد.به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام با ۶ برنامه در فضای مجازی به بزرگداشت این واقعه با هدف زنده نگاه داشتن شهدا و اهداف آنان می‌پردازد.
تهران- به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام با ۶ برنامه در فضای مجازی به بزرگداشت این واقعه با هدف زنده نگاه داشتن شهدا و اهداف آنان می‌پردازد.به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام با ۶ برنامه در فضای مجازی به بزرگداشت این واقعه با هدف زنده نگاه داشتن شهدا و اهداف آنان می‌پردازد.
تهران- به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام با ۶ برنامه در فضای مجازی به بزرگداشت این واقعه با هدف زنده نگاه داشتن شهدا و اهداف آنان می‌پردازد.به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام با ۶ برنامه در فضای مجازی به بزرگداشت این واقعه با هدف زنده نگاه داشتن شهدا و اهداف آنان می‌پردازد.
تهران- به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام با ۶ برنامه در فضای مجازی به بزرگداشت این واقعه با هدف زنده نگاه داشتن شهدا و اهداف آنان می‌پردازد.به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام با ۶ برنامه در فضای مجازی به بزرگداشت این واقعه با هدف زنده نگاه داشتن شهدا و اهداف آنان می‌پردازد.
تهران- به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام با ۶ برنامه در فضای مجازی به بزرگداشت این واقعه با هدف زنده نگاه داشتن شهدا و اهداف آنان می‌پردازد.به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام با ۶ برنامه در فضای مجازی به بزرگداشت این واقعه با هدف زنده نگاه داشتن شهدا و اهداف آنان می‌پردازد.
تهران- به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام با ۶ برنامه در فضای مجازی به بزرگداشت این واقعه با هدف زنده نگاه داشتن شهدا و اهداف آنان می‌پردازد.به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام با ۶ برنامه در فضای مجازی به بزرگداشت این واقعه با هدف زنده نگاه داشتن شهدا و اهداف آنان می‌پردازد.
 از نظر آموزه های وحیانی قرآن، همه احکام شریعت دارای مناطات واقعی و ملاکاتی است که بر مدار مصالح و مفاسد واقعی می چرخد. به این معنا که هیچ حکمی از احکام شریعت نیست که به داعیه امتحان و آزمون باشد و خدا بخواهد با امر و نهی خویش شخصی را بیازماید و اطاعت و عصیان او را بسنجد؛ هر چند که برخی از اوامر الهی به سبب چنین چیزی باشد که خدا تا مطیع و معصی از هم بازشناخته شود؛ اما به نظر می رسد که در همان اوامر امتحانی نیز ملاکات و اقعی مد نظر است.به هر حال
 از نظر آموزه های وحیانی قرآن، همه احکام شریعت دارای مناطات واقعی و ملاکاتی است که بر مدار مصالح و مفاسد واقعی می چرخد. به این معنا که هیچ حکمی از احکام شریعت نیست که به داعیه امتحان و آزمون باشد و خدا بخواهد با امر و نهی خویش شخصی را بیازماید و اطاعت و عصیان او را بسنجد؛ هر چند که برخی از اوامر الهی به سبب چنین چیزی باشد که خدا تا مطیع و معصی از هم بازشناخته شود؛ اما به نظر می رسد که در همان اوامر امتحانی نیز ملاکات و اقعی مد نظر است.به هر حال
 از نظر آموزه های وحیانی قرآن، همه احکام شریعت دارای مناطات واقعی و ملاکاتی است که بر مدار مصالح و مفاسد واقعی می چرخد. به این معنا که هیچ حکمی از احکام شریعت نیست که به داعیه امتحان و آزمون باشد و خدا بخواهد با امر و نهی خویش شخصی را بیازماید و اطاعت و عصیان او را بسنجد؛ هر چند که برخی از اوامر الهی به سبب چنین چیزی باشد که خدا تا مطیع و معصی از هم بازشناخته شود؛ اما به نظر می رسد که در همان اوامر امتحانی نیز ملاکات و اقعی مد نظر است.به هر حال
در آيات قرآنی از واژه «القاء» برای بیان اموری بیان شده است که تامل و تدبر در آن می تواند برای فهم القائات الهی و القائات شیطانی مفید باشد:1. القای کلمات کتبی: اذْهَب بِّكِتَابِی هَذَا فَأَلْقِهْ إِلَیْهِمْ ثُمَّ تَوَلَّ عَنْهُمْ فَانظُرْ مَاذَا یَرْجِعُونَ ؛ این کتاب و نامه مرا برسان ! پس آن را به سوی آنان بیانداز و القا کن! پس پشت کن و بنگر با آن چه می کنند و باز می گردند!(نمل، آیه 28)2. القای لفظی: فَتَلَقَّى آدَمُ مِن رَّبِّهِ كَلِمَاتٍ
سوالات تخصصی آزمون استخدامی بهداشت محیط مجموعه دوم  سوالات 4 دوره استخدامی بهداشت محیط- سوالات بهداشت آب با جواب- سوالات کلیات خدمات بهداشتی- سوالات بهداشت هوا- دفع زباله وفاضلاب- شیمی آب وفاضلابدانلود فایل سوالات اختصاصی استخدامی بهداشت محیط
نمونه سوالات مهم مصاحبه اسکایپ دکترا همراه با پاسخ انگلیسیبا سلام این نمونه سوالات که بالای 30 عدد سوال در فرمت پی دی اف و 5 صفحه هستند اکثر سوالات بخش عمومی مصاحبه اسکایپ دکترا رو در بر میگیرن. من خودم بعد از خوندن این سوالات و انجام اسکایپ به تمام سوالات عمومی پاسخ دادم مطمئن باشید از خرید این مجموعه پشیمان نمی شید   .دریافت فایل
نمونه سوالات مهم مصاحبه اسکایپ دکترا همراه با پاسخ انگلیسیبا سلام این نمونه سوالات که بالای 30 عدد سوال در فرمت پی دی اف و 5 صفحه هستند اکثر سوالات بخش عمومی مصاحبه اسکایپ دکترا رو در بر میگیرن. من خودم بعد از خوندن این سوالات و انجام اسکایپ به تمام سوالات عمومی پاسخ دادم مطمئن باشید از خرید این مجموعه پشیمان نمی شید   .دریافت فایل
نمونه سوالات مهم مصاحبه اسکایپ دکترا همراه با پاسخ انگلیسیبا سلام این نمونه سوالات که بالای 30 عدد سوال در فرمت پی دی اف و 5 صفحه هستند اکثر سوالات بخش عمومی مصاحبه اسکایپ دکترا رو در بر میگیرن. من خودم بعد از خوندن این سوالات و انجام اسکایپ به تمام سوالات عمومی پاسخ دادم مطمئن باشید از خرید این مجموعه پشیمان نمی شید   .دریافت فایل
نمونه سوالات مهم مصاحبه اسکایپ دکترا همراه با پاسخ انگلیسیبا سلام این نمونه سوالات که بالای 30 عدد سوال در فرمت پی دی اف و 5 صفحه هستند اکثر سوالات بخش عمومی مصاحبه اسکایپ دکترا رو در بر میگیرن. من خودم بعد از خوندن این سوالات و انجام اسکایپ به تمام سوالات عمومی پاسخ دادم مطمئن باشید از خرید این مجموعه پشیمان نمی شید   .دریافت فایل
 102-مقصود از مکارم اخلاقی ، چه نوع اخلاقی می باشد ؟پاسخ :مقصود از مکارم اخلاقی ، اخلاق بزرگوارانه و کریمانه ای است که از سطح اخلاق عادی بالاتر است ، و آراسته شدن به این نوع اخلاق نیازمند ایمان ، شناخت ، صبر و به ویژه توفیق الهی است ، قرآن کریم به یکی از اخلاق بزرگوارانه و مکارم اخلاقی اشاره می کند و می فرماید : بدی و خوبی یکسان نخواهد بود ، بدی را با خوبی دفع کن ، ( در اینصورت ) کسی را که میان تو و او دشمنی است ، دوستی ، گرم وصمیمی خواهد شد ، و ب
 102-مقصود از مکارم اخلاقی ، چه نوع اخلاقی می باشد ؟پاسخ :مقصود از مکارم اخلاقی ، اخلاق بزرگوارانه و کریمانه ای است که از سطح اخلاق عادی بالاتر است ، و آراسته شدن به این نوع اخلاق نیازمند ایمان ، شناخت ، صبر و به ویژه توفیق الهی است ، قرآن کریم به یکی از اخلاق بزرگوارانه و مکارم اخلاقی اشاره می کند و می فرماید : بدی و خوبی یکسان نخواهد بود ، بدی را با خوبی دفع کن ، ( در اینصورت ) کسی را که میان تو و او دشمنی است ، دوستی ، گرم وصمیمی خواهد شد ، و ب
 102-مقصود از مکارم اخلاقی ، چه نوع اخلاقی می باشد ؟پاسخ :مقصود از مکارم اخلاقی ، اخلاق بزرگوارانه و کریمانه ای است که از سطح اخلاق عادی بالاتر است ، و آراسته شدن به این نوع اخلاق نیازمند ایمان ، شناخت ، صبر و به ویژه توفیق الهی است ، قرآن کریم به یکی از اخلاق بزرگوارانه و مکارم اخلاقی اشاره می کند و می فرماید : بدی و خوبی یکسان نخواهد بود ، بدی را با خوبی دفع کن ، ( در اینصورت ) کسی را که میان تو و او دشمنی است ، دوستی ، گرم وصمیمی خواهد شد ، و ب
 102-مقصود از مکارم اخلاقی ، چه نوع اخلاقی می باشد ؟پاسخ :مقصود از مکارم اخلاقی ، اخلاق بزرگوارانه و کریمانه ای است که از سطح اخلاق عادی بالاتر است ، و آراسته شدن به این نوع اخلاق نیازمند ایمان ، شناخت ، صبر و به ویژه توفیق الهی است ، قرآن کریم به یکی از اخلاق بزرگوارانه و مکارم اخلاقی اشاره می کند و می فرماید : بدی و خوبی یکسان نخواهد بود ، بدی را با خوبی دفع کن ، ( در اینصورت ) کسی را که میان تو و او دشمنی است ، دوستی ، گرم وصمیمی خواهد شد ، و ب
 102-مقصود از مکارم اخلاقی ، چه نوع اخلاقی می باشد ؟پاسخ :مقصود از مکارم اخلاقی ، اخلاق بزرگوارانه و کریمانه ای است که از سطح اخلاق عادی بالاتر است ، و آراسته شدن به این نوع اخلاق نیازمند ایمان ، شناخت ، صبر و به ویژه توفیق الهی است ، قرآن کریم به یکی از اخلاق بزرگوارانه و مکارم اخلاقی اشاره می کند و می فرماید : بدی و خوبی یکسان نخواهد بود ، بدی را با خوبی دفع کن ، ( در اینصورت ) کسی را که میان تو و او دشمنی است ، دوستی ، گرم وصمیمی خواهد شد ، و ب
 102-مقصود از مکارم اخلاقی ، چه نوع اخلاقی می باشد ؟پاسخ :مقصود از مکارم اخلاقی ، اخلاق بزرگوارانه و کریمانه ای است که از سطح اخلاق عادی بالاتر است ، و آراسته شدن به این نوع اخلاق نیازمند ایمان ، شناخت ، صبر و به ویژه توفیق الهی است ، قرآن کریم به یکی از اخلاق بزرگوارانه و مکارم اخلاقی اشاره می کند و می فرماید : بدی و خوبی یکسان نخواهد بود ، بدی را با خوبی دفع کن ، ( در اینصورت ) کسی را که میان تو و او دشمنی است ، دوستی ، گرم وصمیمی خواهد شد ، و ب
 87-آیا درقرآن کریم ، توصیه ای به تشکّر از بندگان خداوند شده است ؟پاسخ :در قرآن کریم سفارش به سپاسگزاری از زحمات و نیکی های والدین شده است و در سوره لقمان ، ابتدا توصیه به شکر گزاری از خداوند و پس از آن ، سفارش به شکر گزاری از والدین شده و می فرماید : . اَن اشْکُرْ لِی و لِوالِدَیْکَ اِلیَّ المَصیر : از من و پدر و مادر خود تشکّر و شکر گزاری نما ، و بدان (اگر در حق آنان هر بدی یا خوبی نمایی) بازگشت تو به سوی من است ( ومن آن را محاسبه خواهم نمود) (1) ام
 87-آیا درقرآن کریم ، توصیه ای به تشکّر از بندگان خداوند شده است ؟پاسخ :در قرآن کریم سفارش به سپاسگزاری از زحمات و نیکی های والدین شده است و در سوره لقمان ، ابتدا توصیه به شکر گزاری از خداوند و پس از آن ، سفارش به شکر گزاری از والدین شده و می فرماید : . اَن اشْکُرْ لِی و لِوالِدَیْکَ اِلیَّ المَصیر : از من و پدر و مادر خود تشکّر و شکر گزاری نما ، و بدان (اگر در حق آنان هر بدی یا خوبی نمایی) بازگشت تو به سوی من است ( ومن آن را محاسبه خواهم نمود) (1) ام
 87-آیا درقرآن کریم ، توصیه ای به تشکّر از بندگان خداوند شده است ؟پاسخ :در قرآن کریم سفارش به سپاسگزاری از زحمات و نیکی های والدین شده است و در سوره لقمان ، ابتدا توصیه به شکر گزاری از خداوند و پس از آن ، سفارش به شکر گزاری از والدین شده و می فرماید : . اَن اشْکُرْ لِی و لِوالِدَیْکَ اِلیَّ المَصیر : از من و پدر و مادر خود تشکّر و شکر گزاری نما ، و بدان (اگر در حق آنان هر بدی یا خوبی نمایی) بازگشت تو به سوی من است ( ومن آن را محاسبه خواهم نمود) (1) ام
 87-آیا درقرآن کریم ، توصیه ای به تشکّر از بندگان خداوند شده است ؟پاسخ :در قرآن کریم سفارش به سپاسگزاری از زحمات و نیکی های والدین شده است و در سوره لقمان ، ابتدا توصیه به شکر گزاری از خداوند و پس از آن ، سفارش به شکر گزاری از والدین شده و می فرماید : . اَن اشْکُرْ لِی و لِوالِدَیْکَ اِلیَّ المَصیر : از من و پدر و مادر خود تشکّر و شکر گزاری نما ، و بدان (اگر در حق آنان هر بدی یا خوبی نمایی) بازگشت تو به سوی من است ( ومن آن را محاسبه خواهم نمود) (1) ام
خدا در قرآن می فرماید: قُلْ كُلٌّ یَعْمَلُ عَلَى شَاكِلَتِهِ؛ بگو هر کسی بر «شاکله» خودش عمل می کند.(اسراء، آیه 84)شاکله از واژه «شکل» به معنای «التباس» و «کمال یابی» و «تصویرسازی» ، «مخلوط سازی» و «تالیف» است. «شکال» چیزی است که با آن پای جانوری را می بندند تا حرکت نکند. هم چنین شکل دهی به نوشته به معنای نقطه گذاری و حرکت نگاری است که به نوعی کمال بخشی به آن نوشته است. کلمه « اشکال و أَشکَلَه» ب
از نظر آموزه های وحیانی قرآن، کسانی رستگار می شوند، چهار عمل اصلی را داشته باشند: ایمان، عمل صالح، سفارش دیگران به حق و صبر.(عصر، آيات 1 تا 3)خدا در قرآن تصریح دارد که در صحت عمل صالح ، تقوا و خلوص نیت کفایت می کند، ولی در «قبولی» لازم است تا فاعل و عامل، «متقی» باشد؛ یعنی حسن فاعلی باید «شالکه وجودی و شخصیت» باشد، به طوری که عادت فرد کارهای خیر و نیک باشد و خودش را این گونه «شکال» زده باشد؛ چنان که چهاردست و پای گوسفند را ش
از نظر آموزه های وحیانی قرآن، کسانی رستگار می شوند، چهار عمل اصلی را داشته باشند: ایمان، عمل صالح، سفارش دیگران به حق و صبر.(عصر، آيات 1 تا 3)خدا در قرآن تصریح دارد که در صحت عمل صالح ، تقوا و خلوص نیت کفایت می کند، ولی در «قبولی» لازم است تا فاعل و عامل، «متقی» باشد؛ یعنی حسن فاعلی باید «شالکه وجودی و شخصیت» باشد، به طوری که عادت فرد کارهای خیر و نیک باشد و خودش را این گونه «شکال» زده باشد؛ چنان که چهاردست و پای گوسفند را ش
عکس آقای خامنه ای

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

خرید زعفران از کشاورز به صورت عمده در زعفرانیک وبلاگ شخصی دانلود مقاله و تحقيق طرق تعزيز الجمال تصورات و دیدگاه ها ی طرحواره درمانی قوانين بازي فوتبال اموزشی سفر آموزش بازي چهار برگ يا (پاسور) جادوگر شرقی